دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: جمهوری اسلامی بدون هیچ پیش شرطی از آرمان فلسطین حمایت می‌کند.

آمریکا در پی منافع حداکثری اسرائیل استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسین امیرعبداللهیان مشاور و دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در پیامی به ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو در مشهد آورده است: امیدوارم، کنفرانس بین‌المللی افق نو در راستای پررنگ‌سازی فلسطین در جهان و استیفای حقوق فلسطینیان نائل آید. همه می‌دانیم درد و رنج فلسطین مربوط به امروز نیست و هر روز بر آلام این مردم افزوده می‌شود، موضوع فلسطین، زخم کهنه اسلام بوده، با توطئه بالفور شروع شد و تحت فشار اسرائیل تشکیل شد.

وی در این پیام خاطرنشان کرده است: برگزاری نشست امروز معطوف به قرائت درستی است که از تجاوز اسرائیل به خاک فلسطین حکایت دارد. آمریکا در پی منافع حداکثری اسرائیل است، آمریکا تحت فشار اسرائیل اقداماتی انجام می‌دهد که به نفعش نیست.

امیرعبداللهیان در این پیام آورده است: تغییر پایتخت آمریکا به فلسطین اشغالی توسط این کنفرانس محکوم می‌شود، جمهوری اسلامی بدون هیچ پیش‌شرطی از آرمان فلسطین حمایت می‌کند. ملت‌ها ثابت کردند که به آرمان فلسطین وفادارند، حتی اگر حکومت‌ها آن را به‌رسمیت بشناسند. صهیونیست‌ها هرچه قدر خون بریزند و ویران کنند نمی‌توانند موفق شوند.
 
انتهای پیام//ا.س
 

ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو در مشهد

برچسب ها: اسرائیل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.