مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در ۴۶ امامزاده خراسان شمالی اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛، حجت الاسلام رئوف سیدنژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در این ماه مبارک خیمه‌های معرفت با موضوع مشاوره خانواده و ازدواج، تربیت کودکان و غرفه کودک و نوجوان در ۱۵ امامزاده برپا خواهد شد.

وی افزود: در مجموع در سال جاری حدود ۴۰ مبلغ برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان و ارائه خدمات به مردم در نقاط مختلف استان مستقر می‌شوند که از این تعداد ۱۵ مبلغ غیربومی و از استان قم هستند.

رئوف سیدنژاد گفت: روحانیان اعزامی در بخش‌های سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت، بیان احکام و حضور در خیمه‌های معرفت فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: در قالب این طرح ترتیل خوانی قرآن کریم نیز هر روز به صورت زنده در ایام ماه رمضان از امامزاده سید عباس (ع) از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ پخش خواهد شد.

گفتنی است: این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور ارتقای سطح معرفتی، معارفی و ایجاد فضا‌های معنوی خاص، پنج محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و ۱۸ محفل را با حضور قاریان بین المللی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ط


ارائه خدمات ۴۰ مبلغ برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.