معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به مشکلات دفن زباله‌ها در محل کوه باباموسی بجنورد دوباره با مطالعات جامع محل جدید کارخانه کمپوست مشخص شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدحسین علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در کارگروه پسماند استان با بیان این که محل جدید جانمایی شده کارخانه کمپوست به زودی اعلام می‌شود، افزود: با توجه به مشکلاتی که در دفن زباله‌ها در بجنورد و به تبع آن در محل کوه باباموسی و محل سابق جانمایی کارخانه کمپوست ایجاد شده بود دوباره با مطالعات جامع محل جدید مشخص شد.
وی گفت: تمام کار‌های اجرایی با قوت و جدیت بیشتری در حال پیگیری بوده ، زیرا هدف اصلی ما احداث کارخانه کمپوست است.
علی نیا با اشاره به این که باید برای راه دسترسی محل جدید و امکانات زیرساختی آن اعتبارات لازم تخصیص یابد، افزود: البته تمام مجوز‌ها دریافت شده و از لحاظ فنی هیچ مشکلی در آینده وجود نخواهد داشت.
وی بر خرید دستگاه‌های بی خطر سازی پسماند‌های پزشکی پرداخت و اظهار کرد: باید اعتبارات مورد نیاز برای خرید این دستگاه‌ها هر چه سریع‌تر فراهم شود و امیدواریم مطب‌های خصوصی در راستای حفاظت محیط زیست و ارتقای سطح بهداشت عمومی در مدیریت پسماند‌های غفونی اهتمام ویژه داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در ادامه گفت: از جلسات آتی کارگروه ، شهرستان‌ها به ارائه گزارش جلسات کارگروه پسماند بپردازند.
انتهای پیام/ ب 

 

محل جدید کارخانه کمپوست در بجنورد مشخص شد

برچسب ها: پسماند ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
باسلام لطفا مسولان درمورد کمپوست کمی فکرکنند مشکلات زیادی دارد محیط زیست زمین های کشاورزی حیوانات مردم منطقه درآسیبند