مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از کسب رتبه‌های برتر گروه‌های آموزشی به فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

کسب رتبه‌های برتر گروه‌های آموزشی به فرهنگیان ملایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایربیان کرد: رقابت سالم در گروه‌های آموزشی به منظور دانش‌افزایی و ارتقای توان حرفه‌ای فرهنگیان و همچنین ایجاد رقابت سالم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: دبیران ملایری در این فراخوان در بین مناطق 19گانه استان موفق به کسب 17 رتبه برتر استان شامل سه نفر رتبه اول، هفت نفر رتبه دوم و 6 نفر رتبه سوم شدند.

سلگی با بیان اینکه بیست و نهمین دوره مسابقات علمی ـ تخصصی معلمان ورزش استان به میزبانی ملایر برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات بین مناطق 19گانه استان در 6 رده سنی برگزار شد که تیم ملایر در بخش بانوان با پشت سرگذاشتن حریفان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

سلگی با بیان اینکه حاصل تلاش همکاران ورزش استان در این مسابقات باعث شد در بخش برادران ملایر دو مقام اولی و یک مقام سوم را به دست آورد، خاطرنشان کرد: دبیران  ورزش خانم در این مسابقات علاوه بر کسب مقام اول استان صاحب پنج مقام اول انفرادی نیز شدند.

وی خاطرنشان کرد: دبیران شهرستان ملایر در درس‌ پژوهی، نظارت بالینی و جشنواره نوآوری نیز به خوبی درخشیدند که نتایج قطعی این مسابقات در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

رتبه‌های برتر گروه‌های آموزشی به فرهنگیان ملایری اختصاص یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.