نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا از برجام موجب شد بدعهدی این کشور برای ملت ایران و سایر کشورها اثبات شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد کاظم ‌نسب الباجی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، به خروج آمریکا از برجام و اثبات بدعهدی آن برای ایران و دیگر کشورها اشاره کرد و بیان داشت: در صورتیکه تضمین جدی از طرف های اروپایی نداشته باشیم ادامه اجرای برجام را بسیار دشوار است و در واقع باید برجام را پایان فرض کنیم.

وی، برجام نمونه‌‌‌ای از تلاش برای حل مسالمت‌آمیز منازعات جهانی عنوان و تصریح کرد: بجز رژیم‌ صهیونیستی، مورد استقبال همه کشورهای جهان قرار گرفت.

کاظم‌ نسب الباجی بر ضرورت حفظ آرامش و انسجام ملی تاکید کرد و اذعان داشت: تضعیف ایران از راه جنگ روانی هدف آمریکا و متحدانش است، ولی نمی توانند به اهداف خود برسند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی به اهمیت تقویت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: ارتقای کیفی و کمی تولید ملی، زیرساخت اصلی اقتصاد هستند و با اهتمام مسئولان تحریم ‌ها و تهدیدات خارجی کارساز نخواهد بود.

این مقام مسئول به ظرفیت های بسیار مناطق مختلف کشور اشاره و اظهار کرد: ورود بخش خصوصی و تقویت آن و همچنین تسهیل سرمایه‌گذاری در این زمینه تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ح

خروج آمریکا از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.