معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و دبیر علمی همایش منطقه‌ای بحث پدافند غیرعامل را یکی از مسائل بسیار مهم جامعه دانست و گفت: جنگ الکترونیکی و سایبری بزرگترین ضربه‌ها را به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هومن قصری، امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در همایش منطقه‌ای «مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک» که در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزارشد، گفت:در این همایش ۲۵ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از بررسی ۸ مقاله به عنوان مقالات برتر در ۶ حوزه انسانی، غذا، دام، آب، گیاهان، ومحیط زیست تایید شده ودر این همایش ارائه می‌شود.
قصری، به محور‌های همایش منطقه‌ای «مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک» اشاره و اعلام کرد: اپیدمولوژی، آشکارسازی و تشخیص، رصد و هشدار سریع تهدیدات زیستی، بیماری‌های مشترک بین انسان و دام وطیور و تهدیدات زیستی، حفاظت فردی و جمعی در مقابل تهدیدات زیستی، مدیریت تهدیدات بیولوژیکدر مراکز حساسو مرتبط با منابع آب و غذا، آرامش بخشی و مدیریت افکار عمومی و اطلاع رسانی در تهدیدات زیستی، تخلیه و درمان مصدومان حوادث بیولوژیک، رفع آلودگی تدفین و حذف منابع آلودگی زیستی از محور‌های این همایش است.
دبیر علمی همایش منطقه‌ای بحث پدافند غیرعامل را یکی از مسائل بسیار مهم جامعه دانست و بیان کرد: امروزه جنگ الکترونیکی و سایبری بزرگترین ضربه‌ها را به اقتصاد کشور وارد می‌کند.
وی در پایان آگاهی بخشی به مردم وهمچنین فرهنگ سازی در زمینه پدافند زیستی وایجاد مشکلات بیولوژیک وبیوتروریسم در کشور‌های همسایه را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
گفتنی است، همایش منطقه‌ای «مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک» روز‌های ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

ارسال ۲۵ مقاله به همایش منطقه‌ای «مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک»

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.