بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر مربی با توجه به افکاری که برای جام جهانی دارد لیست خود را ارائه می‌دهد و کی روش نیز از این قضیه مستثنی نیست.

عزیزی: کی روش حق دارد بازیکنان مورد نظر خود را به تیم ملی دعوت کندخداداد عزیزی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار لیست تیم ملی توسط کی روش گفت: هر مربی با توجه به افکاری که برای جام جهانی دارد لیست خود را ارائه می دهد. به طور کلی هر زمان که لیستی منتشر شده انتقادات و ایرادات را نیز به همراه داشته است. اینکه می گویند چرا علیپور نیست یا فلان بازیکن نیست را نمی دانم و در اینکه علیپور آقای گل لیگ ما به شمار هم می آید شکی نیست اما به هر حال سلیقه سرمربی بر این بوده که چنین لیستی را بدهد.

او ادامه داد: از طرفی کارنامه کی روش قابل دفاع است و نمی توان گفت که این مربی نتیجه نگرفته است.

عزیزی در مورد اینکه قلعه نویی اعلام کرده لیست با غرض ورزی منتشر شده و بهتر بود 24 ساعت بعد از بازی استقلال و ذوب آهن منتشر می شد بیان کرد: فکر نمی کنم لیست منتشره ربطی به موضوعی داشته باشد و شاید کی روش دوست داشته قبل از بازی های پیش رو لیست را انتشار دهد.

او درباره وضعیت تیم ملی در آستانه رقابت های جام جهانی عنوان کرد: وضعیت شرایط تیم ملی خوب است و من جزو افراد خوش بینی هستم که می گویم اگر تیم ملی مقابل تیم مراکش نتیجه بگیرد و به این تیم نبازیم شانس صعود داریم، از طرفی بازی با اسپانیا و پرتغال را هم باید با تفکرات دفاعی ببریم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم پرسپولیس مقابل تیم الجزیره بیان کرد: تیم پرسپولیس به راحتی می تواند تیم الجزیره را ببرد چرا که تیم ضعیفی است و از همان ابتدا هم حرفی برای گفتن نداشت و ما هم روی اشتباه شجاع خلیل زاده گل خوردیم وگرنه تیم الجزیره 50 سال دیگر هم نمی توانست به پرسپولیس گل بزند. به نظرم تیم پرسپولیس به راحتی صعود می کند و سختی کارش هم از مراحل بعدی خواهد بود.

عزیزی درباره دیدار تیم استقلال مقابل ذوب آهن نیز گفت: به نظرم اگر استقلال بتواند از سد محکم ذوب آهن عبور کند می تواند موفق باشد. اعتقادم بر این است که استقلال شرایط خوبی دارد و متاسفانه مصدومیت شجاعیان و ابراهیمی باعث شده کار سخت شود. اما به هر ترتیب استقلال نشان داده تیم خوبی است و شفر به خوبی این تیم را ساخته است اما این تیم باید بداند حریف قدرتمندی مقابلش قرار دارد و قلعه نویی به خوبی از استقلال شناخت دارد. معتقدم استقلال مقابل ذوب آهن پیروز می شود و  می تواند تیم های دیگر را به راحتی ببرد.

انتهای پیام/

اظهارات خداداد عزیزی درباره دیدار های سرخابی های پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار