رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ظهر امروز با آیت‌الله علوی گرگانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سعید اوحدی،رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی، با بیان اینکه متاسفانه به نسبتی که رشد اقتصادی و صنعتی و سیاسی تهران صورت گرفت در حوزه فرهنگی کار زیادی صورت نگرفته است گفت: مشکلات زیادی در حوزه فرهنگی در تهران داریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  اضافه کرد: در فضای مجازی نیز کاری را آغاز کردیم که مردم مشارکت در تامین سحری کارگران فعال در شهر تهران داشته باشند.

وی به برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت ماه رمضان در 5 میدان اصلی تهران سفره افطار ساده برپا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته حدود 100 هزار نفر به صورت رایگان در کلاس‌های قرآن شرکت کردند عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما در سال 97 اجرای طرح «بر مناره‌های شهر» است که نوجوان‌های مکبر و موذن جوان را با محوریت مساجد در مسابقه‌ای شرکت داده و در قالب یک جشنواره جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: در ماه شعبان برنامه‌های مختلف داشتیم که یکی برنامه «کودکان منتظر» بود و 150 هزار نفر در فضای مجازی در قرائت دعای امام زمان(عج) مشارکت کردند و شبکه‌های معاند جمهوری اسلامی علیه این اقدام، برنامه‌هایی را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران 600 مرکز در تهران در اختیار دارد یادآورشد: حدود 200 مرکز فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ هستند که سال گذشته بیش از 20 میلیون نفر ورود به فرهنگسراها داشتیم؛ کلاس‌های قرآن، نهج‌البلاغه، مهارت آموزی و... برای اقشار مختلف در این فضاها برگزار می‌شود.

اوحدی با تاکید بر اینکه 375 کتابخانه در تهران در اختیار این مجموعه است گفت: این مجموعه بزرگ با بیش از 2.5 میلیون جلد عنوان کتاب خدمات‌رسانی می‌کند، همچنین یک میلیون نفر مراجعه به کتابخانه‌ها در سال داریم.

انتهای پیام/ح

برپایی سفره افطاری ساده در ۵ میدان بزرگ تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار