بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی بود و تیم الجزیره بعد از گل تساوی زیاد وقت کشی کرد.

نوراللهی: تیم الجزیره زیاد وقت کشی کرد/سید جلال بهترین گل فصل را زدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی برابر  الجزیره بیان کرد: تلاش کادرفنی، بازیکنان و تشویق‌های های هواداران باعث شد که گل اول را وارد دروازه حریف کنیم. بازی سختی بود و تیم الجزیره بعد از تساوی زیاد وقت کُشی کرد و کار برای زدن گل دوم بسیار دشوار بود، اما خوشبختانه توانستیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.

او ادامه داد: تشویق‌های هواداران تمرکز تیم حریف را برهم زد و بازیکنان ما امروز جانانه جنگیدند و توانستیم با پیروزی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

نوراللهی عنوان کرد: سید جلال بهترین و مهمترین گل فصل را برای پرسپولیس به ثمر رساند. تیم ما از حریف بهتر بود و موقعیت‌های زیادی داشت و الجزیره تنها فرصت خود را به گل تبدیل کرد.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره داوری این دیدار گفت: نمی‌توانم در این باره صحبت کنم و باید کارشناسان نظر بدهند.

او در پایان درباره پیش بینی اش از عملکرد پرسپولیس در فصل آینده گفت: امیدوارم با بدنسازی و تمرینات مناسب بتوانیم فصل هجدهم لیگ برتر، سوپر لیگ و لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ را به خوبی آغاز کنیم و عملکرد موفقی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات نوراللهی درباره دیدار پرسپولیس برابر الجزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار