از ورود کالا‌های خارجی که تولید داخلی داریم جلوگیری شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد گفت:با قاچاقچیان کالا که تولید داخلی داریم قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار حاضر در محلگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با اشاره به اینکه کالا‌های قاچاق عملاً منجر به کاهش رونق تولید و اشتغال می‌شودگفت:با قاچاقچیان کالا که تولید داخلی داریم قاطعانه برخورد می شود.

محمد علی جعفری  با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی باکیفیت افزود: تولید کنندگان در فضای رقابتی و تولید کالای باکیفیت مطلوب حرکت کنند.

وی افزود: مسئولان از ورود کالا‌های خارجی که تولید داخلی داریم جلوگیری و با تنظیم برنامه اصولی و جدی به کنترل قاچاق بپردازند.

جعفری با اشاره به نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: قطعاً یکی از مخاطبین اصلی این نامگذاری تولیدکنندگان داخلی هستند چراکه آن‌ها می‌توانند با تولید کالا‌های باکیفیت انگیزه مردم برای خرید کالا‌های ایرانی افزایش دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزدگفت: صداوسیما و سایر دستگاه‌های مسئول در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ برای نهادینه ساختن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه تأثیرگذار است.

جعفری افزود: تا زمانی که نگرش مردم نسبت به استفاده از کالای ایرانی تغییر نکند و فرهنگ استفاده از کالای خارجی در اذهان مردم باشد، نمی‌توانیم به توسعه اقتصادی مناسبی دست پیدا کنیم.

 جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان یزد به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضای این کمیسیون تشکیل شد.
انتهای پیام/ی

برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا ی خارجی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.