محجوب مدیر روابط عمومی مخابرات کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: در جهت تکریم ارباب رجوع و بهبود پاسخگویی , مرکز آموزش مخابرات جهت کلیه کارکنانی که ارتباط مستقیم با مشتری و ارباب رجوع دارند دوره آموزشی برگزار کرد .
وی گفت: در این دوره که با حضور مدرسین اعزامی از حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران برگزار گردید , کارکنان نحوه پاسخگویی به مشتریان و تکریم ارباب رجوع را فراگرفتند .
مدیر روابط عمومی مخابرات کرمانشاه افزود:جهت حفظ شان مشتریان مخابرات , این دوره ها در سطوح بالاتر ودوره های دیگر برگزار خواهد شد .
انتهای پیام/ز