مدیر روابط عمومی مخابرات کرمانشاه گفت: مرکز آموزش مخابرات منطقه کرمانشاه دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری برای تکریم ارباب رجوع برگزار کرد . 

بهبود پاسخگویی  در جهت حفظ شان مشتریان مخابراتمحجوب مدیر روابط عمومی مخابرات کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:  در جهت تکریم ارباب رجوع و بهبود پاسخگویی , مرکز آموزش مخابرات جهت کلیه کارکنانی که ارتباط مستقیم با مشتری و ارباب رجوع دارند دوره آموزشی برگزار کرد .

وی گفت: در این دوره که با حضور مدرسین اعزامی از حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران برگزار گردید , کارکنان نحوه پاسخگویی به مشتریان و تکریم ارباب رجوع را فراگرفتند .

مدیر روابط عمومی مخابرات کرمانشاه  افزود:جهت حفظ شان مشتریان مخابرات , این دوره ها در سطوح بالاتر ودوره های دیگر برگزار خواهد شد .

 

انتهای پیام/ز

کارکنان نحوه پاسخگویی به مشتریان و تکریم ارباب رجوع را آموزش دیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.