در دومین مسابقه ملی "هر شهروند یک فیلم کوتاه" از مجموع 67 فیلم کوتاه منتخب، 7 فیلم برتر انتخاب و معرفی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به ارسال فیلم های کوتاه از سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات گفت: 67 فیلم انتخاب و به مدت سه روز در 7 سالن در شهر اصفهان اکران شد.

 احمد رضایی با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی شهروندان، فیلم کوتاه (شهردار خدمتکار به کارگردانی فاطمه محب محمدی) ، (نصف مال من نصف مال تو به کارگردانی رامین عباس زاده ) و (آب به کارگردانی محمد مهدی سیامکی) از اصفهان، (درخت مه به کارگردانی عباس آقاخانی) از تهران، (یک روز من یک عمر او به کارگردانی رضا رادپور) از مشهد ، (رمپ به کارگردانی سید علیرضا میراللهی) از یزد و (شهر ما  خانه ما به کارگردانی رامین عباس زاده) از تبریز ، برترین فیلم کوتاه های انتخاب شد افزود: در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات به صاحبان اثر جایزه نفیسی اهدا می گردد.

وی، حساس کردن مردم در مسائل  شهروندی را رویکرد های اصلی در برگزاری مسابقه ملی "هر شهروند یک فیلم کوتاه" اعلام و گفت: فیلم های کوتاه تاثیر به سزایی در مخاطبان می گذارد و امیداوریم در سال های آینده شاهد ارسال آثار هنری هر چه بهتر از سوی شهروندان باشیم.

گفتنی است، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان 25 اردیبهشت ماه در سینمای فلسطین اصفهان برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، تولیدفیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.