معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:فضای مورد نیاز برای انبار گندم در «ری‌آباد» و «نردین» میامی ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، لطف‌الله رضایی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مراکز خرید گندم در«ری‌آباد» و «نردین» میامی انبار سرپوشیده ندارند گفت: باید فضای مورد نیاز برای انبار گندم در این 2 منطقه مهم ایجاد شود.

وی در حاشیه بازدید از مزارع گندم، جو و کلزا در بخش کالپوش شهرستان میامی اظهارداشت: در نشست کمیته فنی زراعت استان سمنان با موضوع بذر و برداشت غلات و کلزا، اعضای این کمیته با توجه به نوسانات قیمت جو در بازار آزاد؛ مبلغ توافقی 11 هزار و 500 ریال را به‌ عنوان قیمت پایه بدون ارزش بذری هر کیلوگرم جو تصویب کردند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت و شرایط موجود برای خرید تضمینی گندم، جو و کلزا در استان سمنان عنوان کرد: بر اساس گزارش مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان، مراکز خرید کلزا در 7 نقطه و گندم وجو در31 نقطه این استان با مباشرت سازمان تعاون روستایی استان سمنان پیش‌بینی شده و هیچ مشکلی در زمینه خرید تضمینی گندم، جو و کلزا در استان سمنان وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه تمهیدات لازم برای حمل و نقل این محصولات نیز اندیشیده شده است.

انتهای پیام / گ

11 هزار و 500 ریال قیمت جو در بازار آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.