فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بیش از 150 کیلوگرم موادمخدر در شهرستان بهبهان کشف شد و 3 سوداگر مرگ به دام افتادند.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به دریافت خبری مبنی بر اینکه انتقال محموله مواد افیونی توسط 3 قاچاقچی به وسیله خودرو سبک و تیزرو از شرق کشور به استان خوزستان بیان کرد: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان قرار گرفت.

وی اذعان داشت: یک تیم مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان و یگان امداد وارد عمل شده و موفقث شدند 3 دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان را در محور ورودی استان، شناسایی و متوقف نمایند.

سردار عباس زاده با اشاره به کشف مقدار 159 کیلو 750 گرم موادمخدر در بازرسی از این 3 دستگاه خودرو سواری و دستگیری 3 سوداگر مرگ تصریح کرد: مقدار 40 کیلو و 500گرم مرفین، 84 کیلو و 850 گرم حشیش و 34کیلو و 400 گرم تریاک که در خودروها به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف گردید.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی مواد افیونی و تحویل آن ها به مراجع قضائی، افزود: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برابر قانون بشدت مبارزه و برخورد می کند و اجازه جولان به آن ها را نخواهد داد.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط محموله موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.