عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:ستاره سوم برای ما دست یافتنی شده است و این نوید را به همه هواداران می دهیم که استقلال آرزوی دیرینه آنها را برآورده می کند.

حسن زمانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی استقلال مقابل ذوب آهن گفت :در ابتدا باید بگویم با بازی ای که دیشب مقابل ذوب آهن انجام دادیم در واقع ستاره سوم برای ما دست یافتنی شده است و این نوید را به همه هواداران می دهیم که با حمایت بی دریغ آنها به امید خدا امسال سالی است که استقلال آرزوی دیرینه همه هواداران را برآورده می کند.

از تمام کسانی که چشم دیدن موفقیت های استقلال را ندارند می خواهم به واقعیت‌ها بپردازاند تا تخیلات


او در مورد اینکه آیا اگر کادر فنی قبلی بود این نتایج به دست می آمد و یا با شفر بیان کرد:قطعا با کادر فنی قبلی نمی شد اما جا دارد از تمام کسانی که برای تیم زحمت کشیدند و به ویژه از کادر فنی قبلی و تمام کسانی که دلسوز تیم بودند و هستند تشکر کنم و از تمام کسانی که چشم دیدن موفقیت های استقلال را ندارند بخواهم دیگربه این کار ها ادامه ندهند و بهتر است  این قضایا را کنار بگذارند و به واقعیت‌ها بپردازاند تا تخیلات.

شفر و ما می دانیم عده ای موفقیت استقلال را نمی خواهند


زمانی همچنین درباره اینکه شفر در کنفرانس خبری خود اعلام می‌کند که برخی چشم دیدن موفقیت ها را ندارند گفت :هم شفر و همه ما میدانیم که کسانی هستند که چشم دیدن استقلال را ندارند اما به آنها  توصیه می‌کنیم با این بردهای پی در پی سر عقل بیایند ودست از این کارها بردارند.

پاداش ها در هیئت مدیره تصویب می کنیم

او در مورد پرداخت پاداش به اعضای تیم گفت :قطعاً در اولین جلسه هیئت مدیره با پیشنهادی که مدیرعامل می‌دهد پرداخت پاداش ها رسیدگی و تصویب می‌کنیم .

شفر و دستیاران مشکل مالیاتی ندارند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ممنوع الخروجی شفر و دستیارانش عنوان کرد: شفر و دستیاران مشکل مالیاتی ندارند و یک سری مسائل جزئی است که باشگاه در حال حل کردن است .یکسری مسائل اداری خواهد بود که قابل حل است .

مذاکره با بازیکنان موردنظر شروع شده است

زمانی در مورد مذاکره با بازیکنان جدید برای فصل آتی و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی گفت: مذاکره با بازیکنان موردنظر شروع شده و انشالله در این مدت زمان تمامی کارها را انجام دهیم و تمدید قرارداد بازیکنان هم انجام می گیرد .

شفر لیست خود را پس از آماده شدن تحویل می دهد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد لیست ورود و خروج شفر بیان کرد:شفر لیست خود را پس از آماده شدن تحویل می دهد تا زودتر اقدامات لازم صورت بگیرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار