انصاری:کیفیت تیم ملی در جام جهانی قبلی مشخص شد

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد چرا که در دوره قبلی جام جهانی کیفیت تیم ملی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس در گفت و گو با رادیو درباره جام جهانی و حضورش در لیست اولیه تیم ملی خاطر نشان کرد: جام جهانی مهم ترین اتفاق فوتبالی است و امیدوارم تیم ملی با حمایت بدرخشد و پرچم کشورمان بالا برود. به نظرم همه این 35 بازیکن شانس حضور در لیست نهایی را دارند. مسئله مهم، موفقیت تیم ملی است و امیدوارم هرکسی که در لیست نهایی باشد، بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد. در دوره قبلی جام جهانی در سال 2014 کیفیت تیم ملی مشخص شد. مردم باید دعا کنند تا تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد.

او درباره موفقیت پرسپولیس گفت: خدا را شکر با زحمت باشگاه، بازیکنان، کادر فنی و حمایت هواداران، یک فصل خوب را رقم زدیم و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کنیم و فصل موفق خود را خوب تمام کنیم.


انصاری در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود یا نه اظهار کرد: ما فصل گذشته به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیدیم. امیدوارم این بار هم حداقل بتوانیم به نیمه نهایی صعود کنیم، اتفاقات بهتری رخ بدهد و نماینده خوبی برای ایران باشیم.


او درباره عملکرد پرسپولیسی ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر و پس از مسجل شدن قهرمانی‌شان تصریح کرد: ما امسال با اختلاف خوبی نسبت به رقبا قهرمان شدیم. البته پس از مسجل شدن قهرمانی کمی آن طراوت قبلی را نداشتیم. فکر می‌کنم نتوانستیم مثل بازی‌های قبلی باشیم، اما در نهایت دیدید که الجزیره امارات را شکست دادیم تا هواداران را خوشحال کنیم.


بازیکن پرسپولیس درباره تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: او کارنامه موفقی به‌ عنوان سرمربی پرسپولیس دارد. از تمدید قراردادش خوشحالیم و امیدواریم موفق‌تر از قبل باشیم.


انصاری در واکنش به این موضوع که جز بازیکنان با اخلاق لیگ برتر است اضافه کرد : لیگ ما بازیکنان با اخلاق زیادی دارد. به نظرم تعداد کارت زرد نمی‌تواند دلیل و ملاکی برای خوش‌اخلاقی یا بد‌اخلاقی باشد. من هم امسال فقط دو کارت زرد از داوران گرفتم.


او در توضیح به حراج گذاشتن مدال قهرمانی اش در لیگ برتر افزود: یکی از خبرنگاران گفت  یک کودک در زلزله کرمانشاه پدر و مادر خود را از دست داده‌ است. فکر می‌کنم این کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم، اتفاق خوبی باشد و خیلی افراد نیز می‌توانند در آن سهیم باشند. اگر این کار انجام شود، هزینه آن صرف این 14 کودک خواهد شد. فعلاً این موضوع در رسانه‌ها مطرح شده است و امیدوارم اتفاقات خوبی در پایان شکل بگیرد.


انتهای پیام/

اظهارات انصاری درباره موفقیت های پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار