معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر توسعه عمران روستایی گفت: امسال ۵ هزار میلیارد ریال قیر رایگان بین بنیاد مسکن استان‌ها توزیع می‌شود.

امسال قیر رایگان بین بنیاد مسکن استان‌ها توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، هادی درفشی‌فرد در گفتگو با خبرنگار تسنیم در تنگستان با تاکید بر تسریع طرح‌های عمران روستایی اظهار داشت: عمران و آبادانی روستا‌ها یکی از وظایف و رسالت‌های بنیاد مسکن و زیرسازی و آسفالت معابر روستایی از مهمترین حوزه‌های عمران روستایی است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان بوشهر در عمران روستایی موفق عمل کرده است افزود: این نهاد سال قبل بیشترین سهمیه قیر رایگان در توسعه عمران روستایی جذب کرد که نشان از افزایش طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن استان بوشهر در روستا‌ها است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال قیر رایگان برای توزیع در استان‌ها خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال ۵ هزار میلیارد ریال قیر رایگان بین بنیاد مسکن استان‌ها برای توسعه طرح‌های عمران روستایی توزیع می‌شود.

درفشی‌فرد با بیان اینکه نیاز قیر رایگان استان بوشهر تامین می‌شود گفت: در جذب قیر رایگان هیچ محدودیتی وجود ندارد که نسبت به اجرای پروژه‌ها، قیر رایگان در اختیار بنیاد مسکن استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی از اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد و گفت: این طرح از سال ۸۴ عملیاتی شد و تاکنون بخش عمده‌ای از واحد‌های مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه سالانه باید ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور مقاوم سازی شود خاطر نشان کرد: اجرای طرح هادی در روستا‌های کشور به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که تاکنون طرح هادی در بیش از ۱۶ هزار روستا اجرا شده است.

انتهای پیام/م

۵۰۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان در استان‌ها توزیع می‌شود

برچسب ها: حقوق شهروندی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.