رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر گفت:در کنار محورهای ملی باید به مشکلات و نیازهای استان نیز توجه شود.

تجلیل از چهره‌های برتر رسانه خراسان رضوی در جشنواره ابوذربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن نصرپور، افزود: مسائلی در استان وجود دارد که این جشنواره می‌تواند به آن پرداخته و حقی که به گردن رسانه‌ها وجود دارد را ادا کرد.

محمد سعید احدیان، مدیرمسؤول مؤسسه فرهنگی خراسان با اشاره به توجه به نشریات شهرستانی  گفت: خوب است اگر بنای تقدیر از رسانه‌ها در جشنواره وجود دارد، رسانه‌های محلی و شهرستانی که کمتر فرصت دیده شدن پیدا می‌کنند، در اولویت قرار داشته باشند.

عباس محمدیان، مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به استقبال عکاسان از جشنواره در دوره قبل برگزاری آن ، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی حضور گسترده‌تر عکاسان خبری از جشنواره جاری، تشکیل کارگروه عکاسی برای بررسی تخصصی و حرفه‌ای آثار می‌تواند به افزایش کیفیت در بخش عکس کمک کند.

گفتنی است ، آقایان حسینعلی آریانی، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی، یوسف امینی، معاون فرهنگی و مطبوعات ارشاد استان و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و سیدناصر نعمتی، دبیر این جشنواره نیز به بیان نکات و نظرات خود برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره پرداختند.
 
انتهای خبر// ر.ق
 
 

توجه به مشکلات  استان در کنار محورهای ملی

 
برچسب ها: جشنواره ا ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.