برگزاری دومین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در ارومیه

دومین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان آذربایجان‌غربی با بررسی صنوف فاقد پروانه مشاورین خودرو در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در دومین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در چند سال اخیر با توجه به استقرار تعداد کثیری از اصناف در فلکه کسری، تصمیم به سامان دادن آنها شد.

اسکندری گفت: در حال حاضر با تکمیل شدن فاز 3 مجتمع نمایشگاه های خودرو واحدهای صنفی مشاورین خودرو که در مناطق پرنیان و آپادانا تجمع کرده اند می توانند به واحدهای جدید احداث شده نقل مکان نمایند.

وی اظهار داشت: واحدهایی که فاقد پروانه کسب مشاورین خودرو می باشند طبق ماده 27 قانون نظام صنفی با نظارت اتحادیه مشاورین خودرو و اتاق اصناف جمع آوری و ساماندهی می شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: بی‌تردید کمیسیون نظارت استان آذربایجان‌غربی ظرفیت بسیار بزرگی برای ساماندهی صنوف است چون جلسات آن تخصصی و کاربردی بوده و بنابراین باید به منظور سیاست‌گذاری و ارتقاء جایگاه آنها تلاش کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، باید گفت که این مسئله تنها مختص تولید و صنعت نبوده بلکه صنوف نیز داری ظرفیت بسیار بزرگی هستند که می‌توان به آنها نیز توجه کرد.

اسکندری بیان کرد: با توجه به اهمیت مسائل مربوط به صنوف،باید چالش‌ها و مشکلات مربوط به آن بررسی شده و نقاط قوت آنها تقویت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن باید فعالیت‌های مربوط به صنوف را به صورت فنی‌تر به پیش برده و از ظرفیت قانونی کمیسیون نظارت نیز نهایت استفاده را کرد.

انتهای پیام/ب

دومین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان در ارومیه برگزار شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.