تشکیل شورای اطلاع رسانی درسازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی

شورای اطلاع رسانی در راستای حمایت از کالای ایرانی با مشارکت و همکاری تمام ادارات ستادی و شهرستانی در سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ منوچهر علیزاده مسئول روابط عمومی و امور بین الملل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروزه اطلاع رسانی یکی ازمهمترین و حساس ترین وظایف و ماموریت های روابط عمومی ها در ارتباط با رسانه های جمعی با اهداف اطلاع رسانی از قابیلت ها،ظرفیت ها و دستاوردهای سازمان هستند اظهار داشتند: اکثر قضاوتها و برداشت های که از عملکرد سازمان ها در افکار عمومی متجلی است ناشی از اخبار و تصاویری که رسانه ها از یک سازمان و موسسه ترسیم و انتشار داده اند.

وی گفت: سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها بعلت گستردگی و وظایف و ماموریت ها نیازمند مشارکت و همکاری تمام معاونت ها،ادارات و واحدها با روابط عمومی سازمان در جهت تنویر افکار عمومی و ارتباط با مخاطبان هستند.

علیزده گفت: در این راستا شورای عالی اطلاع رسانی در سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با مشارکت معاونت های،صنایع، معادن، بازرگانی داخلی – خارجی، نظارت و بازرسی، توسعه منابع انسانی، گروه برنامه ریزی و 17شهرستان استان تشکیل می شود.

وی اهداف این شورا را گسترش ارتباطات درون سازمانی، ارتباط با واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در جهت معرفی محصولات تولیدی استان شمردند.

انتهای پیام/ب

شورای اطلاع رسانی درسازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تشکیل می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.