احتمال پیوستن مسلمان به سپاهان قوت گرفت /کامیابی نیا عازم دبی شد

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس به همراه خانواده برای گذراندن تعطیلات عازم دبی شده است.

کامیابی نیا عازم دبی شده است/ احتمال پیوستن مسلمان به سپاهان زیاد استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت در حالی برای دومین فصل متوالی در لیگ برتر قهرمان شدند و با عبور از سد الجزیره امارات به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند که بازار شایعات نقل و انتقالاتی در اطراف این تیم داغ است.

تیم پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی قادر به جذب بازیکن برای فصل بعد نیست و این تیم باید با همین بازیکنانی که در اختیار دارد برای لیگ هفدهم برنامه ریزی کند. تعدادی از بازیکنان قراردادشان با سرخپوشان پایتخت به پایان رسیده است و هنوز هم حاضر به تمدید قراردادشان نشدند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران شده است.

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس قراردادش با این تیم به پایان رسیده و وضعیتش هنوز در این تیم مشخص نشده است. کامیابی نیا مدتی پیش از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و گفته می‌شود او در بیمارستان به گرشاسبی قول داده است که در پرسپولیس می‌ماند.

البته خبری بر توافق کامیابی نیا با تیم الخور قطر منتشر شد که هواداران پرسپولیس را نگران کرده است، اما یک منبع آگاه اعلام کرد که کامیابی نیا همراه خانواده اش برای استراحت و گذراندن تعطیلات به دبی رفته است و آخر هفته به ایران باز می‌گردد. کامیابی نیا از لیگ قطر برای فصل بعد پیشنهاد دارد، اما قرار است در ابتدا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند و در صورت به توافق نرسیدن با سرخپوشان به تیم دیگری برود.

محسن مسلمان بازیکن مغصوب برانکو در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد، اما این بازیکن بهترین پاسور لیگ برتر ایران است و از سپاهان و تیم‌های قطری پیشنهاد خوبی دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که مسلمان دیگر در تفکر برانکو جایی ندارد و به گرشاسبی سرپرست باشگاه اعلام کرده اگر فصل آینده هم قرار است نیمکت نشین باشد چه لزومی دارد قراردادش را بارسپولیس تمدید کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسلمان در صورت به توافق رسیدن قلعه نویی با سپاهان قرار است به زردپوشان اصفهانی بپیوندد تا جایگزین خوبی برای محرم نویدکیا شود.

فرشاد احمدزاده بازیکنی است که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است و با وجود اینکه او هم چند پیشنهاد خوب از تیم‌های دیگر دارد، اما گفته می‌شود احتمال ماندنش در پرسپولیس زیاد است.

علاوه بر این گفته می‌شود که ماندن مسلمان در پرسپولیس شرط احمدزاده و کامیابی نیا برای تمدید قراردادشان است که یک منبع آگاه این موضوع را تکذیب کرد.

مسئولان پرسپولیس باید هر چه سریعتر برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود اقدام کنند تا در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی برای فصل بعد به مشکل بر نخورند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
1 3 2 4
۲۳:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
طارمی که نمک خوردی و نمکدون شکستی؟این هم عاقبت کاری که کردی
آخرین اخبار