نماهنگ «فرمان‌ده» با صدای میلاد هارونی به بهانه‌ی خباثت‌های اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی منتشر شده است.

نماهنگبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته‌های گذشته شاهد گردن‌کشی‌ها و زورگویی‌های شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌های خبیث بودیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از بدو ورود به کاخ سفید همواره بر خروج واشنگتن از برجام تاکید داشت. رئیس جمهور آمریکا چندی پیش در اقدامی خصمانه و خلاف قوانین بین‌المللی در سخنرانی خود در کاخ سفید رسماً خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد. ترامپ همچنین گفت فرمانی را امضا خواهد کرد که تحریم‌ها را علیه ایران باز خواهد گرداند.

همچنین در هفته‌ی اخیر هزاران فلسطینی همزمان با افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس اشغالی در هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی در مرز غزه دست به تظاهرات زدند. درگیری‌ها در مرز نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی به شدت بالا گرفت؛ در این درگیری‌ها نزدیک به 60 نفر از معترضان فلسطینی به دست نظامیان جنایتکار صهیونیست به شهادت رسیدند و بیش از 2000 نفر از آن‌ها مجروح شده‌اند.

نماهنگ «فرمان‌ده» با صدای میلاد هارونی به بهانه‌ خباثت‌های اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به همت مرکز آوای انقلاب اسلامی(مأوا) منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

نماهنگ «فرمان‌ده» با صدای میلاد هارونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.