با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان؛

کلنگ زنی طرح های ورزشی در ایذه

امروز جمعه، 28 اردیبهشت ماه، کلنگ عملیات اجرای 7 طرح ورزشی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در شهرستان ایذه به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی 7 طرح ورزشی در شهرستان ایذه با بیان اینکه این شهرستان پتانسیل بالایی در ورزش دارد بیان داشت: توسعه زیر ساخت های ورزشی زمینه شکوفایی استعدادهای این شهرستان را مهیا می نماید.

وی در حاشیه سفر خود به شهرستان ایذه از روند ساخت خانه کشتی این شهرستان بازدید بعمل آورد و این طرح را یک پروژه ویژه دانست و تصریح کرد: تلاش می کنیم تا این سالن ورزشی هرچه زودتر ساخته شود و در اختیار جامعه ورزش ایذه قرار گیرد.

حیدری اذعان داشت: پیست موتورسواری شهرستان ایذه نیز با اختصاص زمین مورد نیاز، در آینده ای نزدیک کلنگ‌ زنی خواهد شد.

در این مراسم احداث 6 زمین چمن طبیعی روستایی در روستاهای ناشلیل، پرچستان، سراه سعیدی، نوترکی، راسفند و ترشک و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال آغاز گردید.

گفتنی است؛ عملیات ساخت سالن ورزشی بانوان ایذه با اعتباری معادل 30 میلیارد ریال در زمینی به مساحت بیش از 2 هزار متر آغاز شد.

همچنین زمین چمن مصنوعی شماره 2 ورزشگاه تختی ایذه نیز که با صرف 1،5 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 934 متر ساخته شده است، افتتاح گردید.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات احداث زمین ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.