سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه از آماده بودن 2 زمین چمن مصنوعی در این شهرستان برای بهره برداری و استفاده ورزشکاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم دادمرز، سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به پایین بودن سرانه فضای ورزشی در این شهرستان و به منظور بالا بردن آن اظهار داشت: 2 زمین چمن مصنوعی برای استفاده جوانان ایذه‌ای آماده بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه چمن مصنوعی استادیوم تختی ایذه با یک میلیارد و 500 میلیون ریال در فضایی به مساحت 934 مترمربع آماده شده است بیان کرد: چمن مصنوعی قدیمی این مجموعه نیز در آینده ای نزدیک تعمیر و بازسازی خواهد شد.

دادمرز در ادامه اذعان داشت: کار فرش چمن مصنوعی زمین ورزشی پارک علیمردان خان بختیاری نیز با یک میلیارد و 100 میلیون ریال در زمینی به مساحت بیش از 800 مترمربع صورت گرفت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به اینکه زمین ورزشی روستای حاجی کمال بخش دهدز که با چمن مصنوعی آماده شده در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: این فضای ورزشی نیز با تخصیص یک میلیارد ریال در زمین 900 مترمربعی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از زمین ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.