بیش از۱۵۵ نفر از استان یزد به تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند که بیش از ۶۹ مدال در مسابقات جهانی و بین المللی را کسب کردند.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و‌جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: بیش از۱۵۵ نفر از استان یزد به تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند که بیش از ۶۹ مدال در مسابقات جهانی و بین المللی را کسب کردند.

شریعتی با بیان اینکه بیش از ۶۰تیم در لیگ‌های مختلف کشور از استان یزد وجود دارد و همه آن‌ها با قدرت در برابر حریفان خود حاظر می‌شوند گفت: این ۶۰ تیم در لیگ‌های کشوری و ۱۵۵ نفر دعوت شده به تیم ملی یک گزارش بدرفتاری و کمیته انظباطی دریافت نکردیم و این افتخار بزرگ برای ورزش استان یزد است.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت:اعتبار داده شده به هیئت‌های ورزشی در سال۹۵ که از درآمد سالن‌ها ورزشی به دست آمده ۳ برابر سال۹۲ بوده و همچنین در سال گذشته ۵ برابر سال ۹۵ بوده است.

مسعود شریعتی در بحث ثمن‌ها و آنژیو‌ها در بحث جوانان گفت: در زمینه فضای مجازی وزارت ورزش و جوانان با صندوق کارآفرینی امید و بانک ریالت قراردادی منعقد کرده که جوانان از سن۱۸تا۲۹سالگی می‌توانند با ارائه طرح و تصویب آن در اداره کل از وام ۴درصد با بهره کم استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

بیش از ۶۰ تیم یزدی در لیگ‌های کشورحضور داشته اند

برچسب ها: خبر ورزشی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار