پس از گذشت چهل سال از انقلاب ملت ایران آبدیده شده و با ولایتمداری و بصیرت خود در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به خروج یک طرفه آمریکا از توافق هسته ای موسوم به برجام گفت : قدرت های جهانی سلطه به ریاست آمریکا با زیر پا گذاشتن تعهدات خود به دنبال گذاشتن شروط جدیدی برای ایران هستند تا بیش از پیش ملت ایران را در فشار بگذارد اما رهبر معظم انقلاب بهترین پاسخ را دادند : آقای ترامپ شما غلط می کنی.

وی افزود : بعد از گذشت چهل سال از انقلاب ملت ایران آبدیده شده و با ولایتمداری و بصیرت خود در برابر تهدیدات دشمنان خم به ابرو نمی آورند و استکبار بداند این ملت آزموده را آزمودن خطاست.

امام جمعه رشت در ادامه با ابراز تعجب و شگفتی از برخی افراد سیاسی و قلم به دست که با وجود پاسخ صریح و شفاف رهبر انقلاب اسلامی به ترامپ باز هم خود را به ندانستن می زنند ، گفت: این افراد به گونه ای قلم فرسایی و نظرات خود را در رسانه ها مطرح می کنند که گویی مقابل ملت و رهبری نظام که خط قرمز همه ماست ایستاده اند.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از خطبه ها به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و خاطرنشان کرد : روز مقاومت ملی ، روزی باعظمت برای ایران و ایرانی و روزی نکبت بار برای دشمنانی است که آن روز از صدام بعثی حمایت کردند و امروز به گونه های دیگری باز هم دشمنی می کنند و از رو نمی روند.

وی در پایان به آغاز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت : ماه رمضان ماه برکت و نعمت است و در سایه این ماه ضیافت الله ، درهای آسمان به روی شیطان بسته شده و برای مومنان آثار بسیاری همچون تقویت صبر و اراده ، رسیدن به تقوای الهی ، یادآوری روز حساب و دوری از گناه و آسیب های اجتماعی به دنبال دارد.

انتهای پیام/اص

ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.