استاندار اردبیل گفت:با نگاه مثبت تسهیلات اشتغال باید بصورت جدی و دلسوزانه پیگیری شود و طرح هایی با اولویت اشتغال تا پایان سال تکمیل شوند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با بیان اینکه اجرای طرح های مهم کلان در روستاها مورد تاکید رییس جمهوری است گفت: نگاه همه ما باید مثبت و در راستای تسهیل و تسریع در پرداخت وام روستایی و اشتغال فراگیر باشد.

وی بر ضرورت ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال جاری اشاره کرد و افزود: سرمایه گذار باید احساس آرامش داشته باشد و در هر شرایط نسبت به این قضیه احساس مسئولیت داشته باشیم.

استاندار اردبیل افزود: در آینده نزدیک وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت اشتغال به استان سفر می کند، فرمانداران و بانک های عامل نسبت به تخصیص اعتبار به طرح ها نهایت همکاری را داشته باشند.

بهنام جو از سفر رییس جمهوری در استان خبر داد و افزود: زمان دقیق این سفر مهم به استان تعیین می شود برای این منظور فرمانداران نهایت تلاش خود را برای احصا طرح ها و موانع به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در ارایه تسهیلات روستایی باید سرعت عمل داشته باشیم اظهار کرد: تاکید ریاست محترم جمهوری بیشتر بر سر اشتغال پایدار و فراگیر در بحث گردشگری و کشاورزی بوده و دستگاه های اجرایی و فرمانداران نیز به تبع آن باید در این مسیر گام بردارند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ایجاد اشتغال اولویت اصلی ما در استان است گفت: مسایل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سایه اشتغال مرتفع می شوند.

بهنام جو افزود: تسهیلات ارزان قیمت برای کارخانه های شیرآلات قهرمان، آرتاویل تایر و چندین شرکت معتبر با رایزنی های فراوان پرداخت شده و شاهد اشتغال جوانان این مرز و بوم در این کارخانه ها خواهیم بود.

وی از فرمانداران شهرستان های استان خواست برای تعیین و تکلیف اشتغال روستایی جهت تسریع در روند مراحل پرداخت نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام/ح

ایجاد 20 هزار شغل جدید در اردبیل

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.