حجت الاسلام بهشتی گفت:حاج آقا سید مهدی طباطبایی، درد آشنا مردم بود و همیشه درب خانه اش به روی همه مردم باز بود.

حاج آقا طباطبایی دردآشنای مردم بودحجت الاسلام سید جواد بهشتی سخنران و کارشناس علوم قرآنی در گفتگو با خبرنگار  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون خصایص مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی گفت: حدیث داریم، وقتی که عالمی از دنیا می رود، یک شکاف و خلاء در جامعه به وجود می آید، پس اگر عالمی از دنیا رفت و آن کمبود ها ایجاد نشد، آن شخص عالم حقیقی نبود. به عقیده من مرحوم سید مهدی طباطبایی از آن دست عالمانی بود که نبودشان خلاء بزرگی را برای ما ایجاد می کند.
 
وی در ادامه بیان کرد: حاج آقا سید مهدی طباطبایی دلسوز، خیرخواه، مردم شناس، دردمند و درد آشنا مردم بود، همیشه درب خانه اش به روی همه مردم باز بود و همه عصرها مقابل خانه او صف می کشیدند. قرآن درباره پیامبران می‌گوید، که پیامبران از مردم و با مردم بودند. مرحوم آقای طباطبایی نیز چنین صفتی داشتند و از اول انقلاب تا همین روزهای اخیر خانه اش را عوض نکرد و در همان جنوب شهر زندگی می کرد و رابطه اش را با مردم گرم تر کرد.
این کارشناس علوم قرآنی در پایان اظهار کرد: حاج آقا با آن لحن شیرین و صمیمی که داشت، وقتی به تلویزیون هم می آمد صحبت هایش به دل مردم می چسبید و با لحنی صمیمی با مردم صحبت می کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار