مهاجم تیم ملی فوتبال گفت:ما تیم اول آسیا هستیم و توقع مردم از ما زیاد است،هر چند که در گروه سختی قرار گرفته ایم اما مطمئن باشید تمام توانمان را به کار می گیریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کریم انصاری فرد پس از پیروزی ایران مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت:دو روزی است که بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه شده اند، تمام لیگ ها در آخر فصل است و ما بیشتر در شرایط  مسابقه  بودیم، تازه دور هم جمع شده ایم.این دومین جلسه تمرینی بود که همه بازیکنان کنار هم حضور داشتند.

او ادامه داد:صددرصد شرایط از این بهتر خواهد شد و با تمام توان برای مسابقات جهانی آماده می شویم.

مهاجم تیم ملی درباره انتظارات مردم از این تیم در جام جهانی گفت:ما تیم اول آسیا هستیم و توقع مردم از ما زیاد است،هر چند که در گروه سختی قرار گرفته ایم اما مطمئن باشید تمام توانمان را می گذاریم تا شرمنده مردم نشویم.

انصاری فرد درباره اینکه آیا برنامه های تیم ملی در راستای حضور در جام جهانی خوب پیش رفته است یا خیر،گفت:تاکنون خوب پیش رفته است.قرار شده تا پیش از حضور در روسیه چند دیدار دوستانه را انجام دهیم.علیرغم این که می توانستیم بیشتر در اختیار کادر فنی باشیم تا بهتر مراحل آماده سازی را در راستای حضور در جام جهانی پشت سر بگذاریم.اما شک ندارم که می توانیم در این فرصت با وضعیت بهتری راهی روسیه شویم.

 تیم ملی  اتحاد و همبستگی را  از دست نمی دهد

او در پایان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد تیم ملی شاداب نیست گفت:اصلا اینطور نیست چرا که بیشتر بازیکنان روز گذشته به اردوی تیم ملی ملحق شده اند و هنوز هم خسته هستند.صددرصد تیم ملیاتحاد و همبستگی اش را از دست نمی دهد.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری فرد درباره دیدار ایران و ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار