مرحله جدید جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و ساماندهی وانت بارها در ورودی شهر یاسوج اجرا می شود.

 مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج ردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  گفت: در صورت مشاهده هرگونه جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و ساماندهی وانت بارها دریاسوجتابلوی غیرمجاز در میادین،معابر،پیاده‌روها و ورودی و خروجی شهر که تعرض به حقوق شهروندی محسوب می‌شود ، ضمن جمع‌آوری و ضبط آن‌ها، مراتب برای تشکیل پرونده قضایی به دادگستری ارجاع می‌شود.
فرزاد غلامیان ادامه داد: نصب هرگونه تابلو، بنر و برپایی داربست در نقاط مختلف شهر و ورودی و خروجی‌ شهر یاسوج بدون مجوز از شهرداری ممنوع است و با عوامل آن برخورد می‌شود.
غلامیان اضافه کرد: در روزهای گذشته و در مرحله جدید طرح جمع آوری وانت بارهای دوره گرد، کپرها و سازه های ناپایدار، تابلوهای تبلیغاتی غیراستاندارد ، در ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز و محدوده پل سوم بشار تا نجف آباد این طرح اجرا شد.
وی با بیان اینکه دو محل برای وانت بارها مشخص شد که به صورت قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار گرفت، گفت: زمینی در محور یاسوج به شیراز در نزدیکی پمپ بنزین منصوری برای ساماندهی ۱۸۰ دستگاه از این خودروها و محلی در نزدیکی جمعه بازار برای ۲۰۰ دستگاه خودروی دیگر در نظر گرفته شده است که هم اکنون وانت بارها به این محل ها هدایت می شوند.
غلامیان با اشاره به مواد قانونی ۹۶ و ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها، افزود: صنوف، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز از شهرداری مجازبه برپایی و علم کردن داربست و تابلو نیستند.

انتهای پیام/غ

ساماندهی وانت بار ها

برچسب ها: شهرداری ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.