در هفته جهاد کشاورزی یک پروژه آبیاری تحت فشار، یک طرح لوله گذاری، یک واحد گلخانه سبزی و صیفی و دو طرح سردخانه در شهرستان بم افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یک پروژه آبیاری تحت فشار، یک طرح لوله گذاری، یک واحد گلخانه سبزی و صیفی و دو طرح سردخانه در شهرستان بم با هزینه کرد ۴۶۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

قهری مدیرجهادکشاورزی شهرستان بم گفت: یک طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۰ هکتار با هزینه کرد اعتبار ۱۰ میلیارد ریال که ۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، افتتاح می‌شود.

وی در ادامه افزود: از دیگر طرح‌های آب و خاک اجرای طرح لوله گذاری با هزینه کرد اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال که ۹۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان با دارا بودن نخلستان نیاز به سردخانه و صنایع بسته بندی و درجه بندی خرما دارد، اذعان داشت: در این هفته دو واحد سردخانه و صنایع بسته بندی و درجه بندی خرما هر کدام با ظرفیت ۱۳۰۰ تن و هزینه کرد اعتبار ۱۷۰ و ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد که این طرح‌ها ۲۰ شغل را در منطقه ایجاد می‌کند.

قهری در ادامه افزوددر این هفته همچنین یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در سطح ۸۰۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۶۰ تن در سال با هزینه کرد اعتبار ۶۰ میلیارد ریال افتتاح که این امر سبب اشتغال ۸ نفر می‌شود.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از ۵ پروژه صنایع کشاورزی در بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار