نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی روش تحت فشار سنگینی است و استرس زیادی دارد.

کفاشیان: کی روش استرس زیادی دارد/ درباره ماندن یا نماندن سرمربی تیم‌ملی نظری ندارمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در تالار وحدت اظهار کرد: ناراحتی کی روش از دست داوری ها است و دلیل دیگری ندارد. او تحت فشار سنگینی است و استرس زیادی دارد. او اکنون اذیت می شود و امیدوارم با شروع شدن اردوها، تمرکز کادرفنی و تیم ملی بالاتر رود‌. البته خبرنگاران و اصحاب رسانه هم اذیت می کنند.

او افزود: باید دست به دست هم دهیم تا پایان جام جهانی از تیم ملی حمایت کنیم. نباید هیچ مخالفتی با تیم ملی شود و اگر آنها بتوانند در جام‌جهانی نتیجه خوبی بگیرند، برای کشورمان خوب می شود. باید در این برهه زمانی فقط از کی روش، حمایت کنیم.

کفاشیان ادامه داد: امیدوارم تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کند و بهترین نتیجه، بازی خوب است‌. تلاش کردیم همیشه حمایت ها و تدارکات لازم را برای تیم ملی در نظر بگیریم و آنها مشکلی نداشته باشند. هیئت رئیسه به تاج ماموریت داده تا درباره تمدید قرارداد کی روش با او مذاکره و جواب نهایی را ابلاغ کند‌.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد پیشنهاد ۶ ماهه فدراسیون فوتبال به کی روش گفت: در جریان این موضوع نیستم و قرار شد تاج با کی روش مذاکره و جواب نهایی را به هیئت رئیسه ابلاغ کند. در خصوص حضور کی روش در تیم‌ملی نظری ندارم و باید منتظر جواب نهایی باشیم. اکنون درحال فعالیت در فوتسال هستم و خیلی کم به فوتبال می آیم.

انتهای پیام/

اظهارات کفاشیان درباره وضعیت فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار