هفته پایانی سری آ با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهم ترین آن ها تیم های رم و اینتر میلان توانستند بر حریفانشان غلبه کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در دیدارهای هفته پایانی سری آ ایتالیا، از ساعت 23 و 15 دقیقه ، 2 مسابقه همزمان برگزار شد، که در مهم ترین دیدار اینتر میلان و لاتزیو برای تعیین سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند.

این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود اینتر میلان منجر شد تا شاگردان اسپالتی پس از سال ها دوباره طعم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بچشند.

دانیلو دی آمبروزیو، ایکاردی(از روی نقطه پنالتی) و وچینو برای اینتر ، ایوان پریشیچ (گل به خودی) و اندرسون هم برای میزبان گلزنی کردند.

ضمن اینکه سناد لولیچ و پاتریک از تیم میزبان در دقایق 79 و 94 از زمین بازی اخراج شدند تا با احتساب این نتیجه لاتزیو شانس حضور در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

در دیگر دیدار امشب آاس رم رده سومی در دیداری تشریفاتی مقابل ساسولو قرار گرفت با یک گل پیروز شد.

پگولو در دقیقه 45 (گل به خودی) تک گل بازی را برای گرگ ها زد.

در جدول سری آ ایتالیا رم با 77 امتیاز سوم، اینتر با 72 امتیاز و به دلیل برتری در بازی رودررو مقابل لاتزیو در رده چهارم ایستاد و راهی لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده شد.لاتزیو هم با 72 امتیاز در مکان پنجم ایستاد

انتهای پیام/

نتایج هفته پایانی سری آ ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار