معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان در حسینیه آیت الله خامنه‌ای ستاد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم با مشارکت صدا وسیمای مرکز استان در حسینیه آیت الله خامنه‌ای ستاد انتظامی استان در ساری خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده این مراسم همه روزه در ایام ماه پرفضیلت رمضان در حال برگزاری است.

وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی از مهمترین موضوعاتی است که با تاکید برآن می‌توان به جامعه‌ای سعادتمند، پرنشاط و به دور از هرگونه ناهنجاری‌ها دست یافت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با دعوت از علاقه‌مندان و عموم شهروندان به شرکت در برنامه‌های قرآنی در این مراسم گفت: این مراسم تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به این که قرآن دریایی از معارف و منبع فیض الهی است، افزود: هرآنچه در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی، تربیتی و سیاسی که بخواهیم در آن ورود پیداکنیم می‌توانیم از آیات نورانی قرآن بهره‌مند شویم.
وی تمامی موفقیت‌های نیروی انتظامی را از نتایج تمسک به قرآن و توجه نیروی انتظامی در عمل به فرامین قرآنی برشمرد و گفت::با توجه به حجم بالای ماموریت‌ها در نیروی انتظامی باید تا می‌توانیم با فهم قرآن به آن عمل کنیم و آن را ترویج دهیم.
انتهای پیام/آ

برگزاری محفل قرآن در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.