روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به جمع ستارگان ایران پیوست

در پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به عنوان یکی از ستارگان روابط عمومی ایران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ضمن اشاره به اینکه مهمترین رسالتی که یک روابط عمومی بر عهده دارد اینست که بتواند بین مردم و مسئولین ارتباط برقرار نماید، گفت: روز روابط عمومی، روز بزرگی است و زمانی که ما روابط را تقویت کنیم، علم روابط عمومی می‌تواند ما را به هزاره سوم نزدیک‌تر و توسعه پایدار را فراهم کند.

مشرف ضمن تاکید بر اینکه ما هرگز نمی‌توانیم بدون روابط عمومی قوی به توسعه پایدار دست یابیم، افزود: یکی از وظایف اصلی ما روابط عمومی ها، آگاهی دادن به جامعه است.

وی ادامه داد: یک روابط عمومی پویا و موفق باید صادقانه و شفاف اطلاعات سازمان را به مردم انتقال دهد و مردم باید آگاه بشوند که چه حقوقی را می‌توانند از سازمان مطبوع مطالبه نمایند و بر اساس آن اطلاعات با سازمان ارتباط برقرار نمایند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها اصل، اساس و پایه توسعه پایدار هر جامعه هستند و هر نهاد یا سازمان موفق و هر جامعه پیشرفته و توسعه یافته، بدون تردید روابط عمومی موفق و پویایی را در کنار خود داشته است.

علیرضا مشرف، یکی از راز‌های موفقیت روابط عمومی‌ها را داشتن نگرش ارتباطی فی مابین دانست و تاکید کرد: ما روابط عمومی‌ها باید همه چیز را از نگاه ارتباطی ببینیم و به طور مستمر در جریان خواسته ها، نیاز‌ها و انتظارات درون و بیرونمان باشیم و آن‌ها را به مدیریت سازمان انتقال دهیم تا مدیریت سازمان بر اساس مبنای این خواسته‌ها و نیازها، تصمیم سازی کند.

گفتنی است؛ جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور، هر سال به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، (روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی) برگزار می‌شود که این جشنواره، امسال در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس تهران و با موضوع «افکار عمومی» برگزار شد.

انتهای پیام/ص

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ستاره دار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.