مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام در استان یزد گفت: یش از ۵۰۰ هزار نفر از سراسر ایران درانجمن معتادان گمنام عضو هستند.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن معتادان گمنام در استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به این که این برنامه، یک برنامه پرهیز کامل از هر گونه ماده مخدر حتی الکل است، افزود: انجمن معتادان گمنام یک انجمن جهانی است و در ایران از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را با چند معتاد در حال بهبودی آغاز کرد و هم‌اکنون با پروانه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد از هیئت وزیران به شماره ثبت ۲۱۰۶۵ در سطح ملی در حال فعالیت است.

عبدی زاده افزود: انجمن معتادان گمنام ،NA، یک انجمن غیرانتفاعی از زنان و مردانی است که اعتیاد به مواد مخدر مشکل اصلی زندگیشان بوده است و اکنون که در حال بهبودی هستند، به طور مرتب گرد هم می‌آیند تا به کمک همدیگر پاکی خود را حفظ کنند.

وی تنها هدف انجمن را رساندن این پیام به جامعه دانست که هر معتاد یا هر کسی که فکر می‌کند با مصرف مواد مخدر مشکل دارد می‌تواند قطع مصرف کند و تمایل به مصرف را از دست بدهد و راه تازه‌ای برای زندگی پیدا کند.

عبدی زاده گفت: هسته اصلی برنامه انجمن معتادان گمنام، دوازده قدم بهبودی است که مجموعه‌ای از رهنمود‌هایی است که بهبودی را ممکن می‌سازد و با بکارگیری این رهنمود‌ها و تماس نزدیک و دائم با اعضای دیگر، معتادان می‌آموزند که چگونه از مصرف مواد خودداری کنند و وسوسه مصرف را از دست بدهند و از زندگی بدون مواد مخدر لذت ببرند.

 وی ادامه داد:بیش از ۵۰۰ هزار نفر از سراسر ایران درانجمن معتادان گمنام عضو هستند.

تعداد اعضای در حال بهبودی این انجمن در استان یزد شش هزار و ۵۰۶ نفر هستند که تعداد ۲۲۶ نفر آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است این همایش با هدف اتحاد، انسجام و خوشنامی انجمن در روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

همایش سراسری انجمن معتادان گمنام در یزد

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار