معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت:‌ دانشگاه ها باید ارتباط تنگاتنگی با صنعت داشته باشند.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: رویکرد ما در حمایت از اشتغال و تولید در راستای فعالیت های دانش بنیان باشد. 

وی به حمایت ها از فعالین این حوزه اشاره و تاکید کرد: استانداری با تمام توان در راستای حمایت از ایده پردازان و فعالین حوزه کسب و کار در جهت تولید اشتغال اعلام آمادگی کرده و تمامی دستگاههای ذیربط نیز باید با جدیت در حمایت از این حوزه گام بردارند تا شاهد رشد و توسعه در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل ادامه داد: باید ایده ها و طرح های فعالین این حوزه را تجاری سازی کنیم و انتظار داریم جوانان ما مطالبه گر باشند تا شاهد زمینه اشتغال و کسب و کار برای جوانان فراهم گردد و دستگاه های اجرایی نیز از امکانات و تسهیلات خود در راستای حمایت کامل از این حوزه اقدام قابل قبولی داشته باشند.

حسین زاده با اشاره به برنامه های مهم استاندار اردبیل اضافه کرد: در راستای برنامه هدفمند و ایجاد اشتغال و رونق استان، استاندار اردبیل ایجاد 20 هزار شغل را هدف گذاری کرده که برای عملیاتی کردن این هدف مهم برنامه ریزی دقیقی انجام شده تا امسال و سال بعد تحقق یابد و در این خصوص از بخش های خصوصی و فعالین در حوزه های مختلف برای سرمایه گذاری و تولید اشتغال در استان حمایت کامل انجام می شود تا زمینه تولید و اشتغال در استان مهیا شود.

وی تصریح کرد: باید مسئولین و مراکز رشد تعامل و همکاری سازنده با فعالین حوزه های استارت آپ و کارافرین داشته باشند چرا که جوانان استان اردبیل در بسیاری از زمینه ها استعداد خوبی دارند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دانشگاه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.