مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل؛

سمن ها بازوان اجرایی برنامه های جوانان در استان ها هستند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل سازمان های مردم نهاد پیشانی اجرایی برنامه های جوانان در استان ها است.

بهرام آقا خانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه دبیران سازمان های مردم نهاد چه در سطح استان اردبیل و چه در سطح ملی سفیران و طلایه داران برنامه های فرهنگی و اجتماعی هستند گفت: سازمانهای مردم نهاد بازوان اجرایی برنامه های فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل یکی از استانهای پیشتاز در تشکیل مجمع سمن‌های جوان کشورست اظهار داشت: در حال حاضر سمن‌های زیادی در حوزه‌های مختلف در سطح استان اردبیل فعالیت دارند که بیشتر این سمن‌ها در حوزه جوانان به فعالیت مشغول‌اند و نیاز است تا به منظور ارتقای توان هرچه بیشتر این مجموعه‌ها و دسترسی آسان به قابلیت‌های این نهادها در بسیاری از امور اجتماعی و اقتصادی نسبت به ساماندهی آنها در سطح استان اقدام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: سازمان های مردم نهاد پیشانی اجرایی برنامه های جوانان در استانها هستند و باید به این جوانان اعتماد کرد و اجرای برنامه ها را به جوانان سپرد.

آقاخانی همچنین گفت: حفظ حرمت و اخلاق مداری در بین جوانان به خصوص در بین دبیران سازمان های مردم نهاد باید بیشتر نمود پیدا کند و اگر این موضوع در بین سازمان های مردم نهاد، نهادینه شود می توانند برنامه های مشترک بزرگی را در تمامی حوزه ها برگزار کنند.

انتهای پیام/ح

فعالیت سازمان های مردم نهاد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.