نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درخطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: به کشور‌های اروپایی اعتماد نداریم.

   به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع مسئولان کشورگفت: آمریکا قابل اعتماد نیست وما به کشور‌های اروپایی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری اروپایی‌ها باید به برجام متعهد بوده و دوگانه عمل نکنند افزود: شرط ما فقط تعهد و پایبندی به برجام است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه آمریکا ۶۰ سال است که جنایاتش را ادامه می‌دهد وعهد شکنی می‌کند اضافه کرد: حدود ۱۲ سال ایران درگیر برجام بودوحالابعد از گذشت حدود سه سال از امضای آن، ترامپ از ابتدای ورودش بنای مخالفت با برجام را گذاشت و درنهایت از آن خارج شد و به مردم دنیا ثابت شدایران پایبند به عهد بوده و آمریکا عهدشکن است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران در دفاع مقدس به خصوص آزادسازی خرمشهر نشان داد با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی دست‌یافته و توطئه‌های دشمن را بی‌ثمر می‌کند.

واگذاری‌های غیراصولی صنایع زمینه آسیب دیدن استان را رقم می‌زند

وی به اعتراضات کارگری در اراک هم اشاره کرد و گفت: واگذاری‌های غیراصولی صنایع زمینه آسیب دیدن استان را رقم می‌زندو مسئولان رده‌بالای کشور باید شرط اهلیت را در واگذاری‌ها رعایت کنند.

امام جمعه اراک حوزه و دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تکیه نکردن به بیگانگان و فروش نفت را گره‌گشای مشکلات جامعه دانست وافزود: دانشگاه‌ها باید کارآفرین و گره گشا باشند.

سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه، سالروز تأسیس مجلس شورای اسلامی، هفته احسان و نیکوکاری و ولادت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر موضوعات خطبه‌های نمازجمعه اراک بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.