امام جمعه اراک گفت: مسئولان باید با مدیریت صحیح ازواردات کالا‌های غیر ضرور جلوگیری کنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرگفت:مسئولان باید با مدیریت صحیح ازواردات کالا‌های غیر ضرور جلوگیری کنند تا مجددا دچار این وضع نابسامان نشویم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به به نوسانات ارزی کشور افزود: تقاضای بیجا و بورس بازی و فرار سرمایه از کشور خیانت است و نباید ارزی که جان مایه کشوراست از کشور خارج شود و سرمایه ملی نابود شود.

امام جمعه اراک اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران باید با پیشرفت‌های روز افزون در عرصه مختلف فرهنگی اقتصادی نظامی سیاسی باید در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند.

باید به شبکه‌های مجازی ملی روی بیاوریم

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی به فضای مجازی و خروج اطلاعات کشور بهره دشمنان از این اطلاعات اشاره کرد و ادامه داد: وقتی سرور‌های اصلی این فضا‌ها در آمریکا و کانادا و کشور‌های دیگرست نباید از آن استفاده کنیم و باید به شبکه‌های مجازی ملی روی بیاوریم

وی تصریح کرد: با فعالیت پیام رسان‌های خارجی در کشور امنیت و اعتماد و اطلاعات عمومی خدشه دار شده و باید همه به فکر جبران این فاجعه باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار الگو گیری از سیره و زندگی اهل بیت را مهم برشمرد و ماه شعبان را مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان دانست.

وی تصریح کرد: استفاده از معنویات و روز‌های پر برکت این ماه شریفه فرصتی است که خداوند در اختیار بندگان قرار داده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.