از مربیان فعال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در اولین نشست فصلی مسئولین و مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷ در شهرکرد، از مربیان و مسئولان فعال این اتحادیه‌ها قدردانی شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در این نشست، با بررسی روند یک ساله تشکیل قرارگاه‌ها و همچنین مشکلات اتحادیه شهرستان‌ها، به تشریح ویژه برنامه‌های اتحادیه در ماه مبارک رمضان و فصل تابستان امسال پرداخت.

حسن صمدزاده همچنین خواستار اهتمام و توجه مسئولین و مربیان اتحادیه شهرستان‌ها نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات دانش آموزان در سامانه‌های عقیق و شهید باقری شد.

سامانه عقیق به نشانی اینترنتی aghigh.ayandehsazan.ir، ویژه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی است که دانش آموزان و مربیان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های فعالیت‌ها و اقدامات مدرسه خود را در آن به نمایش بگذارند و سایر دوستان و همکلاسی‌ها، آن را ارزیابی و نظر دهی کنند.

انجمن محوری، شبکه سازی، مشارکت دانش‌آموزان در فرآیند داوری، الگوسازی و ارتباط با سایر انجمن‌های اسلامی استان‌ها و هم افزایی و چابک‌سازی از شاخصه‌ها و اهداف اصلی سامانه عقیق به شمار می‌رود.

سامانه شهید باقری به نشانی اینترنتی bagheri.ayandehsazan.ir هم فضای جمع‌آوری و ارائه اطلاعات اعضا و حتی فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به تفکیک برادران و خواهران و در رده‌های ملی، استانی و شهرستانی با امکان ثبت و نمایش تمام فعالیت‌های آنان است.

انتهای پیام/ش

ثبت فعالیت دانش آموزان در سامانه‎های عقیق و شهید باقری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار