مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه 3میلیارد ریال در حق شاکی و 7 میلیارد جریمه در حق صندوق دولت در پی تقلب و کم فروشی یک شرکت در کرمانشاه خبر داد.

جریمه بیش از 10میلیارد ریالی متخلف تقلب و کم فروشی /کشف بیش از 500هزار سیگار جاسازی شدهجودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: مامورین پاسگاه انتظامی محور بیلوار کرمانشاه از یک قاچاقچی که تعداد 452600 نخ سیگار خارجی را در خودروی سواری خود جاسازی نموده بود کشف کردند.

وی گفت :  پس از بررسی محتویات پرونده و جری تشریفات قانونی بر اساس مواد قانونی متهم ر علاوه بر ضبط کالا های مکشوفه به مبلغ 532 میلیون و 257 هزار و 600 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی هم چنین از جریمه میلیارد ریال در حق شاکی و 7 میلیارد جریمه در حق صندوق دولت  در پی تقلب و کم فروشی یک شرکت در کرمانشاه خبر داد.

جودکی گفت: بر اساس شکایت از یک شرکت تولیدی تحت عنوان کم فروشی و تقلب پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مطرح شد.

وی ادامه داد:  پس از استعلام و ارسال نمونه ها به آزمایش و بررسی محتویات پرونده و پس از جری تشریفات قانونی به استناد مواد 3 بند د و با رعایت ماده 54 قانون تعزیرات حکومتی متهم را به مبلغ 3 میلیاردو 577 میلیون و 558 هزار و 300 ریال در حق شاکی و علاوه بر ممهور نمودن پروانه واحد به مهر تخلف اول به مبلغ 7 میلیارد و 155 میلیون و 116 هزار و 600 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ز

تعداد 452600 نخ سیگار خارجی در خودروی سواری  کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.