عباسی معروفان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد

یک مقام مسئول گفت: با توجه به ثبات قیمت گندم برای نانوایی های آزاد پز و یارانه بگیر، دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان ندارد.

روز/ دولت برنامه ای برای افزایش قیمت نان نداردحسن عباسی معروفان عضو هیات مدیره بازرگانی دولتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برنامه ای برای افزایش قیمت گندم در آینده نزدیک وجود ندارد،اظهار کرد: دولت همانند سال های قبل هر کیلو گندم را برای خبازی های آزاد پز و یارانه بگیر بترتیب 900 و 665 تومان عرضه می کند که به تبع آن قیمت آرد و نان نباید افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه شرکت بازرگانی دولت موظف به تامین گندم مورد نیاز خبازی هاست،افزود: دولت ریالی نرخ گندم را اضافه نکرده است تا قیمت نان افزایش یابد اما به هرحال شورای آرد و نان تعیین کننده قیمت نان است وباید راجع به آن اظهار نظر کند.

عباسی معروفان در پاسخ به این سوال که خبازی های آزاد پز اظهاراتی مبنی بر افزایش هزینه های حمل و نقل و ... دارند، بیان کرد:با برگزاری جلسات متعدد در کارگروه تنظیم بازار آرد و نان، اتحادیه ها سخنان خود درباه افزایش هزینه ها را مطرح می کنند که اگر کارگروه به جمع بندی در این زمینه برسد، مطمئنا تمهیدات لازم را در زمان خود اتخاذ خواهد کرد.

معاون بازرگانی خارجی در پایان سخنان خود با بیان اینکه  نانوایی ها هیچ گونه افزایشی در مواد اولیه گندم نداشتند، تصریح کرد: دولت کماکان در نظر دارد که طبق روال گذشته نان به دست مصرف کنندگان برسد.

انتهای پیام/

برنامه ای برای افزایش قیمت گندم در آینده نزدیک وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
ن تورور خدا گرون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
بزودی زود واحتمالاً طی 10 روز آینده قیمت نان گران خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
تو رو خدا گرونش نکنید ما فقط نون میخوریم
آخرین اخبار