در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ساعت کار نانوایی های سنتی در ایام ماه رمضان

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: ساعات کاری نانوایی های بربری و سنگگ در ماه رمضان از 13 ظهر و لواش و تافتون از صبح آغاز و تا بعد از افطار ادامه دارد.

ساعت کار نانوایی های سنتی در ایام ماه رمضانقاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه ساعات کار نانوایی ها در ایام ماه رمضان اظهار کرد: ساعات کاری نانوایی های سنتی بربری و سنگگ در ماه رمضان از 13  ظهر و لواش  و تافتون از صبح آغاز و تا بعد از افطار ادامه دارد.

به گفته وی نانوایان سنتی در ایام ماه رمضان همانند گذشته تا پس از افطار آماده تحویل نان تازه و داغ به روزه داران هستند.

زراعتکار با اشاره به اینکه نانوایان نسبت به ثبات قیمت نان در سال های اخیر گلایه مند هستند، بیان کرد: از سال 93 تا کنون،نرخ جدیدی برای نان سنتی اعلام نشده است. در سال گذشته طبق تصمیم کارگروه آرد و نان افزایش 15 درصدی قیمت نان تصویب شد و با وجود آنکه نانوایان نسبت به این نرخ معترض بودند اما پس از گذشت چهار روز از اعلام نرخ های جدید،رئیس جمهور از افزایش قیمت نان جلوگیری کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 90 هزار نانوایی سنتی حدود 93 درصد نان مورد نیاز مردم را تامین می کند،ابراز کرد: با توجه به افزایش هزینه های کارگری،تورم،مالیات،حامل های انرژی و ... انتظار می رود که سازمان حمایت در رابطه با قیمت نان تصمیمات لازم را اتخاذ کند چرا که ثبات قیمت نان در چهار سال اخیر، مشکلات متعددی برای نانوایان به وجود آورده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در پایان با بیان اینکه نانوایان به دنبال گران شدن قیمت نان نیستند، گفت:اگر دولت افزایش هزینه نانوایان را پرداخت کند این آمادگی میان نانوایان وجود دارد که نان رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

انتهای پیام/

اعتراض نانوایان به ثبات نرخ نان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
درشهرستان باوی رئیس اتحادیه نانوایا ن خود بیشترازهمه قانون شکنی میکند
France
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
درشهرستان باوی ریئس اتحادیه نانوایان خودبیشتر از همه قانون شکن است
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۶:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
نانوایی نزدیک منزل ما غروب از 5/5 بازه
آخرین اخبار