یزدان مهر گفت: ۱۵۶ خوابگاه به امکانات ورزشی مجهز شده‌اند و این عدد تا پایان سال به ۲۰۰ دانشگاه ارتقا می‌یابد.

تجهیز 200 خوابگاه دانشجویی به امکانات ورزشی تا پایان سالذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ایجاد جاده‌های تندرستی در خوابگاه‌های دخترانه گفت: در واقع در بحث خوابگاه‌های دانشجویی فقط موضوع محل خواب مطرح نیست بلکه ما نگاه کلی به خوابگاه‌های دانشجویی داریم.

وی ادامه داد: در کنار بحث ارتقا خوابگاه‌ها نگاه ویژه‌ای به شرایط و بهبود فضاهای خوابگاهی داشته‌ایم، در همین راستا طی  2 سال گذشته سعی کردیم در کنار بحث رتبه‌بندی و ارتقاء خوابگاه‌ها به بحث نشاط و تندرستی دانشجویان توجه ویژه داشته باشیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: در مجتمع  خوابگاهی دانشجویی دختران بحث کمبود امکانات رفاهی را داشتیم که با مشارکت دانشگاه‌ها جاده‌های تندرستی ایجاد کردیم.

یزدان مهر با بیان اینکه اولین جاده تندرستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ایجاد شده است، تصریح کرد: این جاده‌ها به امکانات ورزشی نظیر اسکیت، دوچرخه سواری و ایستگاه‌های تندرستی تجهیز شده‌اند.

وی در خصوص تجهیز200 خوابگاه  به امکانات ورزشی یادآورشد: درحال حاضر 156 خوابگاه به امکانات ورزشی مجهز شده‌اند و برنامه ما این است که تا پایان سال این عدد به 200 دانشگاه ارتقا یابد.

انتهای پیام/

تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی به امکانات رفاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار