به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تبلیغات از دیرباز تاکنون یکی از مهمترین ابزار فروشندگان یا تولید کنندگان برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر بوده است. البته از گذشته تا امروز این موضوع دستخوش تغییرات فراوانی بوده که پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین تحولات عظیم در سلیقه خریداران نیز نقش موثری در این روند داشته است.
سال 1936 یک فروشگاه اوورکت در کپنهاگ دانمارک از روشی بسیار جالب و خلاقانه برای فروش اجناسش استفاده کرده و تماشای تصویر آن خالی از لطف نیست.
این فروشگاه بدون نصب هیچگونه تابلو و با روشی کاملا مبتکرانه اقدام به تبلیغات کرد، روش صاحب این فروشگاه برای نشان دادن اجناسش به مردم اینگونه بود اطراف فروشگاهش داربست هایی نصب کرد و روی تمامی آنها را با اوورکت های فراوان پوشاند.
این اقدام به قدری جلب توجه می کرد که ماموران پلیس به خاطر مسدود شدن مسیر توسط مردم،به صاحب فروشگاه دستور داد هر چه سریعتر اقدام به جمع آوری اوورکت ها نماید در حالی که قبل از اجرای این دستور تمامی اجناس توسط خریداران به فروش رفت.
بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/