مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی حمایت ازسرمایه گذاران صنعتی را در راستای توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی بعنوان حرکت وگام مهم دانست .

حمایت صنعتی در راستای توسعه وتحقق نظام اقتصادیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده گفت : فعالیت‌های انجام شده در چند سال اخیر در استان، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی ومناطق محروم بوده است تا در این راستا شاهد سرمایه گذاری و ایجاد توسعه صنعتی متوازن، عدالت صنعتی ، توسعه اشتغال  در مناطق محروم نیز باشیم .

مهدی زاده ضمن تاکید بر تعامل با اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان ، خواستار همکاری‌های  بیشتر به منظور حمایت از سرمایه گذاران و متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شد.

وی حمایت همه جانبه ازسرمایه گذاران را مهمترین اولویت‌های این شرکت در راستای توسعه صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست.
 
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در این مجموعه آماده واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی با شرایط ویژه به سرمایه گذاران هستیم .

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران چرخه صنعتی و اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت، افزود: امروز یکی از مهمترین راه‌های تحقق نظام افتصادی وحمایت ازکالای ایرانی، حمایت از سرمایه گذاران بوده و این اصل سرلوحه برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام// ف. ح

حمایت از سرمایه گذاران چرخه صنعتی و اشتغالزایی را به همراه دارد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.