مسئولان باشگاه استقلال با حضوردر سازمان لیگ مدال های گم شده بازیکنان را پس گرفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه برگزاری جشن قهرمانی استقلالی ها در  جام حذفی، تعدادی از مدال های بازیکنان آبی پوش گم شد.

مسئولان باشگاه استقلال امروز مدال های این بازیکنان را برای بار دوم از سازمان لیگ دریافت کردند.

مدیران باشگاه استقلال همچنین برای بازیکنانی که از ابتدا مدالی دریافت نکرده بودند، مدال تهیه کردند.

فینال جام حذفی ایران روز پنجشنبه 13 اردیبهشت میان تیم‌های استقلال و خونه به خونه بابل در شهر خرمشهر برگزار شد که در این بازی تیم استقلال توانست با تک‌گل تیام پیروز شده و قهرمان رقابت های جام حذفی شود.

گرفتاری مدیران استقلال به خاطر رقم قرارداد تیام 

مدیران باشگاه استقلال برای جذب تیام می توانند حتی با کمک های حامیان مالی تا سقف یک میلیون دلار را بپردازند اما بدون شک انجام این کار باعث می شود تا دستمزد جپاروف و سایر بازیکنان افزایش یابد.

ملاقات افتخاری و نوروزی با شجاعیان و پادوانی

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز همراه با دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال به عیادت ۲ بازیکن آسیب دیده این تیم رفت.

مدیرعامل و معاون پزشکی باشگاه با حضور در کلینیک استقلال، ملاقاتی با داریوش شجاعیان داشته و در جریان روند درمانی و فیزیوتراپی این بازیکن قرار گرفتند.

افتخاری و نوروزی در مرکز توانبخشی هلال احمر نیز حاضر شده و ملاقاتی با لئوناردو پادوانی داشته و از آخرین شرایط او و روند درمانی اش کسب اطلاع کردند.

سرباز شدن نورافكن تكذيب شد

در حالى كه مطرح شده اميد نورافكن به دليل مشكل سربازى نمى تواند ايران را به مقصد بلژيك ترك كند اما يكى از مديران استقلال اين موضوع را تكذيب كرد و گفت : نورافكن مشكلى براى خروج از ايران ندارد و او با پرداخت ٥٠ هزار دلار از استقلال مى رود.

انتهای پیام/

اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار