دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۸ خرداد امسال اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی یوسفی دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران گفت: آثار ارسالی پس از تأیید شرایط حضور در جشنواره بدون ذکر نام صاحب اثر در اختیار داوران قرار می‌گیرد و داوران با تجربه فقط آثار را از نظر حرفه‌ای داوری می‌کنند.

وی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان خواست تا بدون نگرانی در خصوص داوری جشنواره آثار فاخر خود را هرچه زودتر از طریق سامانه ارسال کنند و مهلت ارسال آثار تا ۱۸ خرداد است و این زمان به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران با بیان اینکه هر شرکت‌کننده در دو بخش و در هر بخش می‌تواند سه اثر ارسال کند، گفت: شرکت‌کنندگان در ارسال آثار شرایط جشنواره را از طریق شیوه‌نامه دنبال کرده و بر اساس محور‌های تعیین‌شده به ارسال آثار خود بپردازند.

یوسفی افزود: مازندران تنها استانی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول جشنواره را به سفر خارج از کشور جهت بازدید رسانه‌ای اعزام می‌کند که نشان از کیفیت و اهمیت جشنواره مذکور دارد.

وی گفت: تمامی رسانه‌های استانی دارای مجوز و سایر رسانه‌های دارای سرپرستی استان می‌توانند در جشنواره امسال شرکت کنند و هیچ‌گونه محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

انتهای پیام/آ

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات در مازندران اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار