شهردار سمنان گفت: سردیس ۲۰ مشاهیر شهر سمنان در سمپوزیوم مجسمه‌های گچی ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: سردیس ۲۰ مشاهیر شهر سمنان در سمپوزیوم مجسمه‌های گچی ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سمپوزیوم مجسمه های گچی در شهر سمنان برگزار می شود افزود: برگزاری این جشنواره به مدت چهار روز با حضور هنرمندانی از شهرهای سمنان و تهران پیش‌بینی‌شده است که این هنرمندان با استفاده از گچ ضد آب به ساخت مجسمه‌های گچی خواهند پرداخت و امیدواریم برگزاری این سمپوزیوم بتواند توجه همگان را به ظرفیت‌های شهر سمنان جلب کند.

شهردار سمنان تصریح کرد: برای تغییر از معبر به مقصد باید زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر فراهم شود که برگزاری جشنواره‌های مختلف ضمن معرفی ظرفیت‌های مغفول در رونق اقتصادی شهر نیز اثرگذار است.

سید محمد ناظم رضوی گفت: برای برگزاری این جشنواره همکاری‌های لازم با اداره میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی و کارخانه‌های گچ صورت گرفته است و امیدواریم با همکاری این نهادها بتوانیم جشنواره‌ای درخور برای معرفی گچ سمنان برپا کنیم.

وی اظهار داشت: گچ یکی از ظرفیت‌های مغفول سمنان قلمداد می‌شود که درواقع با این اقدام می‌کوشیم تا توجه سرمایه‌گذاران را به سمت پایتخت گچ ایران جلب کنیم.

انتهای پیام / ق

سردیس ۲۰ مفاخر شهر سمنان ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.